konec sezony

20.11.2010 22:13

 Sezonu 2010 mám úspěšně za sebou, letos již žádné závody a podobné akce neplánuji. Celou letošní sezonu bych shrnul do několika vět. Začátek této sezony se mi celkem vydařil v květnu tohoto roku jsem vyhrál Třebíčský ČEZ MTB Maraton na trati 60 km. další absolvovaný závod, který se konal v areálu zlaté lyže v Novém Městě na Moravě jsem si hned po odstartování způsobil zlomeninu levé ruky (hlavička rádia), toto zranění si vyžádalo přes 4 týdny. Po tuto dobu jsem vůbec  netrénoval ale hned po sundání sádry jsem opět začal. Měl jsem v plánu závod přes 3 vrchy Vysočiny, na který jsem se nakonec nedostavil. Můj poslední letošní závod byl AVG Náměšťský cyklomaraton, kde jsem měl na 15 km z celkových 41 km defekt zadního kola.

Tuto sezonu mám tedy za sebou a začnu se připravovat na další, kde budu závodit v kategorii 19-29 let na další rok bych se rád připravil přes zimu. I přes docela malý počet odjetých závodů a zranění bych tuto sezonu zhodnotil jako zdařilou.

Zpět

Vyhledávání

© 2009 kafíčkáři všechna práva vyhrazena.